Ваше задоволення – це те, що є найбільш важливим для нас. Саме тому ми продовжили політику повернення до 365 днів. Не соромтеся повернути покупки. У разі, якщо Ваше замовлення не відповідає Вашим очікуванням, просто відправте його назад, і ми повернемо кошти або обміняємо Ваші товари.
Якщо Ви підозрюєте, що деякі деталі Вашого замовлення були пошкоджені під час доставки, будь ласка, напишіть нам на адресу [email protected] негайно і надайте нам фотографії упаковки та пошкоджених деталей. Ми зв'яжемося з Вами одразу з інформацією про те, що робити далі. Ваше повідомлення повинне бути надіслане протягом 48 годин з моменту отримання замовлення. Пізніші скарги не розглядатимуться. Ви не повинні повертати нам пошкоджений товар.
Що робити, якщо Ваш товар був пошкоджений, скажімо, сонячними променями? Надішліть нам на електронну адресу [email protected] фотографії та інформацію про пошкоджені елементи, і ми проконсультуємо Вас, які кроки слід зробити далі. Гарантія не поширюється на дефекти, що виникли під час необережного користування чи механічних пошкоджень.
Можливо, замовлені Вами товари не відповідатимуть кольору Вашого дивана чи стилю Вашої квартири. Не має проблем, відправте назад своє замовлення і ми оформимо повернення. Якщо ви вирішите повернути товари протягом 14 днів, ми повернемо вам гроші за придбанні товари а таки вартість доставки, якщо її стягуватимуть. Після 14 днів Вам буде повернена лише вартість замовлення - вартість доставки повинні оплатити Ви.
Ви отримали інший товар, ніж замовляли? Деякі елементи відсутні в Вашому замовленні? Це може трапитися, і ми щиро за це перепрошуємо. Будь ласка, надішліть нам фотографію продукту, який ви отримали на електронну адресу [email protected]. Ми негайно зв'яжемося з Вами з інформацією про те, які кроки зробити далі.
Якщо Ви відправляєте товар назад, переконайтесь, що все надійно запаковано, щоб не сталося пошкоджень під час транспортування. В ідеалі, використайте, будь ласка, оригінальну упаковку, у якій замовлення було Вам доставлено.
Разом із посилкою надішліть нам електронне повідомлення на адресу [email protected] з інформацією про те, що Ви повертаєте товар. Вкажіть своє ім’я, номер замовлення та номер рахунку, на який потрібно повернути відшкодування.
Кошти будуть повернені протягом 14 днів з моменту отримання неушкодженого товару із Вашого замовлення на нашому складі.
Означте товари та надішліть їх на адресу:
EUROPOSTERS, s.r.o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Чеська Республіка
Товари, виготовлені на Ваш запит, повернути не можна. Такі товари можна вимагати повернути лише у випадку явної помилки друку або пошкодження з нашої сторони. До винятків відноситься:
друк власних фотографій на фотопапері та полотні
картини на замовлення на фотопапері, полотні або шпалерах
нестандартне обрамлення
Для більш детальної інформації, будь ласка, відвідайте сторінку правила та умови.
Щоб спростити процес повернення товару, будь ласка, заповніть форму рекламації. Форма може бути заповнена он-лайн та надіслана електронною поштою, або вручну та додана разом із товаром на вказану вище адресу.
Тел: +420 210 440 210 (тільки англійською)
Eлектронна пошта: [email protected]
Понеділок – П’ятниця ǀ 8:00–18:00
Починаючи з 1999 року Europosters стали одними із провідних продавців плакатів, шпалер та картин. Зараз ми співпрацюємо з художниками, фотографами та графічними дизайнерами з усієї Європи. У нашій пропозиції Ви можете знайти найкращі відомі картини, а також абсолютно нові твори сучасних художників. Наша мета – задовільнити очікування навіть найвибагливіших клієнтів. Ми раді надрукувати Ваші власні фотографії, і, за Вашим бажанням, помістити їх у високоякісні рамки. Ми захоплюємося різними стилями дизайну інтер’єру, але і не забуваємо про прихильників та шанувальників музики, для яких постійно розширюємо свою пропозицію плакатів, кухлів, футболок, колекційних статуеток та інших ліцензованих товарів та подарунків.
© 1999–2024 Europosters. Всі права захищені.
Реєструючись, Ви погоджуєтесь з нашими правилами конфіденційності..